top of page

Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser gælder for alle køb og brug af tjenester leveret af TalentSpring. Ved at bruge vores tjenester accepterer du nedenstående vilkår.

​

1. Virksomhedens Identitet

TalentSpring
Adresse: Vestre Uglevej 3, 2680 Solrød Strand
E-mail: kristian@talentspring.dk
Telefon: +45 52 23 25 26
CVR-nummer: 44598809

 

2. Aftaleindgåelse

En aftale anses som indgået, når du har bestilt en tjeneste via vores hjemmeside, telefon eller e-mail, og vi har bekræftet ordren skriftligt.

​

3. Priser og Betaling

  • Priser: Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms, medmindre andet er angivet.

  • Betaling: Betaling skal ske enten:

    • Ved bestilling af tjenesten via vores hjemmeside.

    • Efter afslutning af tjenesten, med standard betalingsfrist på 14 dage fra fakturadato, medmindre andet er aftalt.

  • Betalingsmuligheder: Vi accepterer betaling via MobilePay, Visa, Mastercard og bankoverførsel.

  • Rente: Ved forsinket betaling pålægges renter i henhold til rentelovens regler.

​

4. Levering af Tjenester

  • Leveringstidspunkt: En tjeneste anses som leveret, når den er afsluttet, f.eks.:

    • Et forløb er gennemført.

    • En specifik opgave er afsluttet og leveret.

  • Forsinkelser, der skyldes force majeure eller forhold uden for vores kontrol, fritager os for ansvar.

 

5. Varighed, Bindingstid og Opsigelse

  • Varighed: Varigheden af tjenesten fremgår af den specifikke aftale.

  • Bindingstid: Ved løbende aftaler er der som udgangspunkt en binding på én måned, medmindre andet er aftalt.

  • Opsigelse:

    • Løbende aftaler kan opsiges skriftligt med 30 dages varsel.

    • Opsigelse skal ske via e-mail til kristian@talentspring.dk.

​

6. Fortrydelsesret, Afbestilling og Ombooking

  • Fortrydelsesret:

    • Da vores tjenester ofte er skræddersyet og påbegyndes umiddelbart efter aftaleindgåelse, frafalder fortrydelsesretten i henhold til forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 3.

  • Afbestilling:

    • En tjeneste kan afbestilles op til 48 timer før start uden omkostninger.

    • Ved afbestilling inden for 48 timer før start forbeholder vi os retten til at fakturere op til 50 % af tjenestens pris.

  • Ombooking: Kunden kan ombooke tjenesten én gang uden omkostninger, hvis det sker senest 48 timer før start.

​

7. Reklamation

  • Reklamation: Reklamationer skal sendes skriftligt til kristian@talentspring.dk inden for 14 dage efter levering af tjenesten.

  • Vi bestræber os på at behandle alle reklamationer inden for 5 arbejdsdage.

​

8. Ansvar

  • Begrænsning af ansvar: TalentSpring.dk er ikke ansvarlig for indirekte tab såsom tabt indtjening, driftstab eller andre økonomiske konsekvenstab.

  • Vores ansvar er begrænset til det beløb, der er betalt for den pågældende tjeneste, medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.

​

9. Fortrolighed

Vi behandler alle oplysninger, som kunden deler med os, fortroligt og i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

 

10. Force Majeure

TalentSpring.dk er ikke ansvarlig for manglende opfyldelse af forpligtelser som følge af forhold uden for vores kontrol, herunder, men ikke begrænset til, naturkatastrofer, pandemier, strejker, cyberangreb eller myndighedsindgreb.

 

11. Tvister

Enhver tvist, der måtte opstå i forbindelse med disse handelsbetingelser, afgøres efter dansk ret og med Retten i København som værneting.

 

12. Ændringer i Handelsbetingelser

Vi forbeholder os retten til at ændre disse handelsbetingelser. Den gældende version vil altid være tilgængelig på vores hjemmeside.

 

Har du spørgsmål?
Kontakt os på kristian@talentspring.dk eller +45 52 23 25 26.

© 2025 TalentSpring

bottom of page